Classificació per punts campionat social 2014

Ja teniu a l’apartat “Resultats i classificacions” del web, la classificació per punts del campionat social 2014.

Us recordem que es tindran en compte la suma dels resultats de les tres curses.

Hi haurà trofeus pels tres primers de cada categoria, els trofeus s’entregaran al final de la cursa del campionat, al setembre.

Us esperem a tots!!, tot per decidir!!, molta diversió.

 

 

Sortida a Tauste (6 i 7 de setembre)

Aquest proper cap de setmana 6 i 7 de setembre els Nyerros viatgem fins a Tauste, a l’Aragó, per tal de participar a la IV trobada de torres humanes de Tauste.

En la trobada, que es celebrarà concretament la tarda del dia 6, hi participarem al costat de diverses colles que tenen com a activitat alçar construccions compostes de persones.

Aquestes són les colles que ens acompanyaran:

Dance de Tauste (Web wikipedia amb informació a aquest enllaç)

– Grupo de Danzas Larraiza (web del grup a aquest enllaç)

– Dance de Santa Orosia de Yebra de Basa

– Tirallongues de Manresa (web colla a aquest enllaç)

Aquest és el programa oficial de la festa:

15:00h Recepció de les colles participants a la trobada.

15:30h Inici del Cercavila pels carrers de Tauste amb diverses parades en el trajecte.
Trajecte: Plaça de Sant Anton, Bar la Pícara, Casa de la Cámara, Cantonada Barreny, Barri de Santa Ana, Plaça de la Reconquesta, Plaça Almogàvers i Plaça Espanya.

22:00h Sopar amb els participants de les colles al centre de cultura.

Esperem poder gaudir d’un bon cap de setmana amb molt bona companyia!

Concurs fotogràfic xarxes socials #GràciaMN2014

You!!

Hem organitzat aquest concurs fotogràfic pels amics del Barri de Gràcia (el de Manlleu, no el de Barcelona).

NOMÉS XARXES SOCIALS. No ens vingueu amb fotos impreses sobre un suport rígid de 30×40 cm. No cal.

Bases:

1. Participants: Aquest concurs està obert a tothom
2. Tema: Les Festes del Barri de Gràcia de Manlleu

3. Premis:
1r premi: Dues pizzes per emportar gentilesa d’Il Piccolo Biondo
2n premi Un lot de cerveses gentilesa del Manlleuet
3er premi: obsequi
4rt premi: obsequi
5è premi: obsequi

4. Presentació: Via Twitter i/o Instagram amb l’etiqueta/hasthag #GràciaMN2014
5. Termini: S’admentran només imatges publicades entre el 20 i el 24 d’agost de 2014.
6. Jurat: Un Membre de la junta del Grup Fotogràfic Manlleu
7. Drets: L’Associació de Veïns del Barri de Gràcia no farà ús de les fotografies presentades sota cap circumstància a excepció de la exhibició sota l’estricte criteri d’il·lustrar la noticia del concurs. Cap dret reproducció de les imatges serà transferit a les esmentades empreses/entitats.
8. Responsabilitat: Els autors assumeixen la responsabilitat de l’autoria i l’originalitat de les fotografies. Els autors es fan també responsables del contingut de les imatges enviades.
9. L’organització es reserva el dret de resoldre els casos no previstos en aquestes bases.
10. La participació en el concurs pressuposa l’acceptació d’aquestes bases i de la resolució inapel·lable del jurat.

Campaments ’14

Això ja s’acosta, d’aqui res ja som diumenge i això vol dir que ens espera una setmana plena d’activitats, somriures, menjar, natura i bona companyia!!

Ho teniu ja tot a punt?? Per els que encara us heu de posar a preparar les coses….

Aqui us deixem la  CIRCULAR perquè no us oblideu de res!
Amb la INSCRIPCIÓ del dinar de cloenda del diumenge 31, recordeu que teniu FINS el dia 24 per portar-ho ple i amb els diners. Si ho porteu just millor que millor!

Equip de caps i quel·les!

Les xiruques sempre a punt!

El DIUMENGE dia 10 d’Agost a les 20.00h a l’embarcador del Ter es donarà sortida a la caminada nocurna de Manlleu.

Aquest any trobareu alguns membres de l’agrupament donant un cop de mà! Esperem veure-us a tots, no oblideu anar a buscar els tiquets al mateix embarcador!
Ja ho sabeu, qualsevol excusa és bona per treure a passejar les xiruques! ;)

Sempre a punt!!!

Caps i Quel·les.

Festa del Serpent de Manlleu – 14 agost 2014

El proper dijous 14 d’agost, tindrà lloc a Manlleu la Festa del Serpent.
Els diables i tabalers Serpents de Manlleu, hi participem activament igual que moltes altres entitats manlleuenques, que fan possible que aquesta festa sigui una realitat.

Més informació: http://www.serpentmanlleu.cat
Més fotos:
http://www.immaculada.cat/serpent/
http://www.xevivilaregut.com/galleries/reportatge-documental/serpent1/

Una cançó una imatge | Ur Mantra, Magam

Fa mesos que “arrangem” cançons, però aquest juliol és especial. Hem treballat a quatre mans amb la Marta i la Vega de Magam. Colze a colze, càmera a contrabaix, per acabar interpretant -fotogràficament- Ur Mantra.

Aquí sota teniu el resultat. D’aquí a uns dies publicarem un vídeo amb noves fotografies, però amb la mateixa banda sonora.

Marta y Vega; 1000 gracias a las dos. Reservamos un rincón en nuestra agenda para hacer una actuación en directo.

Lake2

Joan Santaugini Puig_Foto i Música_juliol

IMG_2605-Editar

SONY DSC

blog

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Inauguració de l’Àrea d’Oncologia de l’Hospital Universitari de Vic

occvic007occvic024El passat dia 21 de juliol el Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya Artur Mas va inaugurar la nova Àrea d’Oncologia de l’Hospital Universitari de Vic.

Aquesta nova Àrea permetrà tenir en un mateix espai tots els serveis oncològics de l’hospital. D’aquesta manera, els pacients rebran una millor atenció i amb una sala de quimioteràpia molt més espaiosa i confortable.

Recordeu que tenim oberta la campanya per aconseguir els fons per poder pagar aquestes obres. Si voleu realitzar un donatiu podeu fer-ho a través d’aquest formulari.

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració.

s’apropa LA Festa del Nostre Barri enguany s’escau els dies

5 , 6 i 7 de setembre.

Estem perfilant el programa. 
Us convidem el dia 23/07/14 a les 20:00 al bar trebol del c/St.Pere.Perquè pogueu dir la vostra.

Entre tots podem fer una gran Festa

En una reunió recent (juliol 2014) vam parlar de moltes coses.  Us fem saber que:

1- Vam parlar de recollir taps de plàstic per poder vendre i fer més diners per ajudar l’Associació amb les despeses de menjar dels gats de les colònies, despeses veterinàries, esterilitzacions etc. Si voleu recollir taps per nosaltres, us els podem venir  a buscar quan en tingueu molts.

2-Tenim 3 gatets a casa per adoptar. Si sabeu d’algú que vulgui adoptar un gat, contacteu amb nosaltres, els donem esterilitzats, (quan sigui l’hora).

3- Recordeu que si teniu coses que no feu servir, ens les podeu donar per vendre al mercat de segona mà que fan a Manlleu. Els diners recaptats també van per les despeses de l’Associació. El proper mercat és al Setembre, així que hi ha molt de temps.
4-En el calendari que vam fer a l’Associació aquest any 2014, hi ha dues errades d’adreces i telèfons, us poso els correctes a sota:
1- El numero de telèfon dels Agents rurals d’Osona que surt al calendari està equivocat, el correcte és:
93 882 87 95.
i la web correcta d’ APAEC Exòtics de Catalunya és aquesta: