Matí divertit a la piscina!
Dins de la Festa de l´esport.
EXTRAESCOLARS
Inscripcions obertes a les extraescolars de l’AMPA!
Consulteu les activitats ofertes i recordeu que les places són limitades i es faran en base l’ordre de recepció de les preinscripcions.
Podeu descarregar l’arxiu aqui
Catàleg XARXAMPA
Famílies, aquí us adjuntem el catàleg Xarxampa amb diferents conferències i activitats molt interessants per a l’educació dels nostres fills i filles.
L’objectiu de les activitats és donar resposta a les qüestions educatives que ens interessen i crear un espai de diàleg i d’intercanvi d’experiències sobre el rol com a educadors de les famílies.
A partir del 28 de setembre amb la BICICLETADA que com cada any, des del servei de Medi Ambient de l’Ajuntament, es convida a tothom a pedalar per un aire net es reprenen les activitats organitzades per totes les Associacions de Mares i Pares de Manlleu, obertes a tothom.
Us animem a participar-hi!
Adjuntem el cartell, a continuació, pel curs escolar 2014-2015.
Iniciem el nou curs 2014 – 2015
Us animem a col·laborar i participar! Animeu-vos!
Com ja sabeu, anirem informan-vos de totes les activitats on podeu participar amb els vostres fills/es i les informacions que us poden ser interessants.
Bon inici de curs!
Què és l’AMPA i què fa?
Per aquells que no heu pogut assistir a la reunió de l’inici de curs o us vàreu descuidar les ulleres a casa… 😀 ,aquí teniu la presentació de l’AMPA que us hem preparat per donar-vos la benvinguda al nou curs escolar 2014-2015.
Gràcies Marta per preparar-ho!
FESTA DE L’ESPORT 2014
Us esperem a tots a la piscina municipal de Manlleu!
Dissabte 20 de setembre
Vine, i podràs fer un bateig de submarinisme.
Som a la piscina a partir de les 10 del matí fins a 1 del migdia
EL PROPER 26 DE SETEMBRE, A LES 22h, “FOTA-LI H” DE L’ACTOR XEVI FONT A L’ESPAI RUSIÑOL.
Xevi Font treu ferro a temes aparentment trascendentals per la societat en que vivim alhora que fa una crítica àcida d’alguns aspectes de l’actualitat. Realment és tan important llegir enfront de mirar la satánica tele? És tan necessari saber parlar anglès? Què passa si a mi no em van donar el pit de petit? Per què la gent posa tanta trascendència a determinades coses? Voleu dir que el món no és més fácil? Pretenem ensenyar sempre que som millors del que realment som, o almenys això creiem. Relaxem-nos una mica i gaudim de les petites coses perquè al capdavall, com deia un savi, d’aquesta vida no en sortirem pas vius.
Amb un humor sarcàstic i Intel·ligent, l’actor vigatà aborda aquests temes i molts d’altres, en un aspectacle que no us deixarà indiferents.
“Fota-li H” és un monòleg teatral en català, de creació pròpia.
PREUS:
6€ Anticipades *
8€ Taquilla
*Venda d’entrades anticipades a la Llibreria Jordà del C/ del Pont, 11 de Manlleu.
Reunió informativa activitats extraescolars
El proper dilluns, 22 de setembre, a partir de les 20h, hi ha prevista, a l’aula de música, la reunió informativa pel que fa a les activitats extraescolars.
De 20 a 21h serà temps per parlar de les activitats esportives: esport en patins, iniciació a la dansa clàssica,street dance,tennis taula, iniciació a la gimnàstica artística, piscina i futbol sala infantil.
A partir de les 21h serà el torn de dubtes pel que fa a les activitats no esportives com: les arts plàstiques, el feltre i manualitats, el teatre, el cant coral, la robòtica, el Methmath, l’anglès o els escacs.
Us recordem que cal fer les preinscripcions en aquest formulari.
Un cop revisades les preinscripcions i tancats els grups, es faran arribar, a les famílies, els formularis corresponents a cada activitat, per retornar-los a l’escola amb les dades necessàries.
Podeu deixar-los a la porteria de l’escola fins el dia 25 de setembre.
Recordeu, també, que les places són limitades i la reserva de plaça es farà en base a l’ordre de recepció de les preinscripcions.
Amb la tardor…3 NOUS CONCERTS!
| Xavier Boada |
| Joel Bardolet |
![]() |
| Ma Lluïsa Muntada |
![]() |
| Nàiades-Cor de noies |
| Trio Pedrell |
Diumenge 28 de setembre, 7 de la tarda. Antiga Caixa Manlleu
TRIO PEDRELL
Ferran Bardolet, cello; Christian Torres, violí; Jordi Humet, piano
Divendres 17 octubre, 10 vespre; Espai Rusiñol
TOLDRÀ «A QUATTRO»
Xevi Boada; Nàiades i Xamusia, cor de noies;
Ma Lluïsa Muntada, soprano; Jordi domènech, piano.
dissabte 8 de novembre, 9 del vespre. Antiga Caixa Manlleu.
CICLE SONATES DE VIOLÍ DE BEETHOVEN.
Joel Bardolet, violí
Batucada als actes de la Diada a Manlleu
Nou curs a la vista, Inscripcions!
Molt bones famílies!
Després d’un estiu atrefegat de feina i mil i una experiències ara toca començar el nou curs. El dissabte dia 27 de setembre de 10.00h a 13.00h als caus, tindran lloc les inscripcions d’aquest proper curs!
Us avancem que el dissabte 4 d’Octubre serà el primer cau del curs de 16.00h a 18.00h com sempre! Però estigueu tranquils que per les inscripcions ja us donarem el calendari i tota la informació que necessiteu!!!
Benvinguts al curs 2014-2015
Marxa dels vigatans
Aquest proper dimecres 10 de setembre tindrà lloc la “Marxa dels Vigatans” a Osona. Cada població de la comarca organitza la seva “columna” per anar caminant cap a Vic. Des de MANLLEU se n”impulsa una, per tal de poder commemorar conjuntament amb tots els osonencs la diada de l’11 de setembre.
La sortida serà a 2/4 de 6 de la tarda a la Plaça Fra Bernadí, i es farà la caminada fins a Vic on es produirà la trobada amb la resta de columnes d’altres poblacions.
Pels manlleuencs i manlleuenques que no puguin sortir a l’hora prevista, es farà una segona convocatòria a les 7 del vespre a l’alçada del Decathlon, on ens ajuntarem per fer l’entrada a Vic.
La Columna de Manlleu està organitzada per:
Manlleu per la Independència, Casal Popular Boira Baixa, Agrupament Escolta i Guia Arrels i Colla de Diables Serpents de Manlleu
Us animem a tots a participar-hi! Ens veiem allà! ![]()
Caps i quel·les
Els Nyerros de la Plana entrem al Concurs de Castells de Tarragona
L’any 2001 va ser l’ultim en que els Nyerros varem participar al concurs (antigament conegut com a ‘Concurs7’). Aquest any, la renúncia d’algunes colles i la recent pujada de les construccions de la colla han permès que els Nyerros de la Plana entrem dins la convocatòria. La jornada es celebrarà el 28 de setembre a Torredembarra on han sigut convocades 11 colles més d’arreu del país.
El Concurs de Castells es presenta una oportunitat per a la colla Osonenca de tancar un mes de setembre esplèndid si els efectius responen bé, ja que tant sols una setmana abans, el dia 21, afronten la diada castellera de la Festa Major de Roda on desitgen portar a plaça tres castells de 7.
L’agenda prèvia a aquestes dues fites importants de la temporada 2014 compten amb una preparació, on cada cap de setmana actuaran. Els dies 6 i 7 d’agost es desplacen fins a la localitat Aragonesa de Tauste per assistir a la quarta edició del ‘Encuentro Nacional Dance de Tauste’, on participaran conjuntament amb la Colla Castellera Tirallongues de Manresa i diverses agrupacions dansaires de la península.
L’onze de setembre els Nyerros actuaran al Bac de Roda, a Manlleu en les activitats organitzades per ANC prèvies a la Via Catalana 2014 i finalment, a la tarda, es desplaçaran fins a Barcelona on els podreu trobar entre els trams 66 i 67 de la Via Catalana (Gran Via – C. Nàpols). El dissabte 13 de setembre participaran a la Festa Major de Folgueroles conjuntament amb els Falcons de Vilanova i els Falcons de Malla.
Els Nyerros de la Plana a demés fan campanya per a acostar el fet casteller a la comarca i conviden a tothom a venir i provar de participar en les construccions castelleres, els podreu trobar tots els dimarts de 21h a 23 i els divendres de 20h a 23h a la seva seu social de Manlleu, al carrer Canigó n. 35, del Polígon Industrial La Coromina.
Força Nyerros!
Campaments acabats, curs acabat…. Gràcies a tots i totes!
Després de tanta feinada i preparació els campaments han passat volant!
Una setmana plena d’anècdotes, rialles, caminades, por, superació personal, bromes, ganes, tallers, diversió, reflexions, guerres d’aigua, guerres de menjar, abraçades conjuntes… i tantes altres coses que no acabariem mai.
Tots els caps i quel·les estem molt contents de com han anat els campaemtns i us volem donar les gràcies. Gràcies a tots vosaltres LliD, RiNG, PioTrucs
aquesta setmana ha estat especial i l’hem gaudit al màxim.
Ara guardarem aquest bon sabor de boca per començar el nou curs amb moltes ganes i il·lusió i convertir-lo en un de molt especial. Ens veiem aviat!
Caps i quel·les.
PD. Ja teniu les primeres fotos penjades a la galeria!






