LA FESTA DE LA MARATÓ VA SER TOT UN ÈXIT!!!

En  total unes 222 persones van passar  pel taller de l’ampa a fer els pinxos de xuxes i fruita.
La Marató  ja és una cita habitual  dintre de les  activitats de l’AMPA que compta amb molta participació.

 Un cop més, volem felicitar a la comissió de festes per l’organització d’aquesta activitat i agrair la vostra partcipació i la de les mestres d’Educació Infantil per fer-nos arribar la seva aportació amb un cor que va lluïr tot el dia.
Moltes gràcies a tots.

I recordeu TOTS SOM AMPA!

 

Panera amb productes de la terra

Aquest desembre pots col·laborar amb el Casal Popular Boira Baixa amb un bo d’ajut d’1€!

Entraràs en el sorteig d’una panera amb productes de la terra!

Cerveses artesanes del Manlleuet, embotits de Can Cerilles, begudes de la terra, cerveses artesanes Boira Baixa, cd de Ressaka, samarreta de La Xinxa, productes del Serpent, productes de Fes-te Jove i altres productes locals.

Gràcies!!

Sopar d’aniversari

Aquest proper dissabte, 20 de desembre a les 9 del vespre:

SOPAR D’ANIVERSARI del Casal Popular Boira Baixa
+ OLIMPÍADES POPULARS

Menú:
Fideuà de bolets
Pilotilles amb sèpia
Pastís de xocolata

També hi haurà opció vegeteriana.

Apunta’t màxim fins aquest divendres, al Casal Popular Boira Baixa o enviant un correu a boirabaixa@gmail.com
Preu: Socis/es 8€ – No socis/es 10€

Us hi esperem a totes i tots!

Caminada Familiar de Nadal

Hola families! S’acosten les vacances però abans d’acavar ens despedim a tope!

El diumenge tots i totes ens veurem a la pujada del pessebre cap a Sant Feliuet de Sabassona. Aqui us deixem la circular amb tota la informació! Circular Recordeu a les 09.00h al cau!

Però això no s’acava aqui a més també tenim un parell de sortides d’unitat els LLiD i els Trucs! Aqui us deixem també la circular dels LLiD: Circular_sortida

I així començarem el Nadal de la millor manera!

Els caps i quel·les us desitjem Bon Nadal!

Galetes amb gust de Nadal

El passat dissabte es va dur a terme el taller de galetes de Nadal.
El taller el van conduïr la Montse Riera i la Laura Pou, que ens van rebre amb tot preparat.  Vam començar treballant la massa de les galetes per llavors fer-ne formes variades amb els talladors. A continuació les vam enfornar i després les vam decorar amb la pasta de sucre de colors.

 
La Laura i la Montse ho tenien tot previst i ens havien preparat unes safates amb blonda i paper de cel·lofana per poder-nos endur les galetes a casa. Els nens van marxar encantats amb les seves creacions culinàries.

Estem treballant en el proper taller del mes de gener.  Us mantindrem informats!!

IDEA’T. Manlleu; cultura i gastronomia

Idea’t té una cultura convidada: Índia

Espiritualitat, colors i diversitat. Activitats culturals i gastronòmiques amb la participació de les entitats i els comerços de Manlleu, l’Escola Municipal de Música i la Biblioteca Municipal de Manlleu.

Per gaudir de la música, la literatura, l’art, la gastronomia, el cant coral, tallers de cuina, el 2n Concurs de rapsodes i l’ Olla de lletres: Lectura de pregons de la Festa Major de Manlleu 1983-2014, Mostra del Llibre de Manlleu.

Com a novetat, Idea’t infantil: activitats per a nens i nenes i tota la família(contes, ioga i danses de la Índia)

Lloc: Can Puget – Casa de Cultura
Horari: de les 11 h a les 14 h i de les 17 h a les 20 h

Organitza: Ajuntament de Manlleu-Cultura
www.manlleu.cat

Les AMPA de Manlleu es sumen a la Marató de TV3

La totalitat de les AMPA de Manlleu organitzen activitats solidàries els dies 12 i 14 de desembre col·laborant i participant de la Marató de TV3, enguany dedicada a les malalties del cor
Totes les AMPA de Manlleu sumen esforços i treballen de forma conjunta per col·laborar amb la Marató de TV3. Les activitats solidàries van començar ja el passat 30 de novembre amb l’obra de teatre feta per pares i mestres La Princesa Harmonia. Els propers dies 12 i 14 de desembre les AMPA han programat conferències, concerts i activitats diverses a la plaça Fra Bernadí.

Aquest any serà el 8è any consecutiu que es celebra aquesta activitat, que a més de ser de caràcter solidari és una activitat que ajuda al procés educatiu dels infants en la que intervé tota la comunitat educativa i on també es treballa per a la cohesió de la ciutadania.

Avui divendres dia 12 de desembre tindrà lloc a Can Puget a les 8 del vespre la conferència del Dr. Josep Sadurní “Malaltia coronaria” i de Laura Sanglas que parlarà sobre la xacradiagnosis. El mateix divendres, a 2/4 de 10 de la nit, a l’Espai Rusiñol, tindrà lloc el Concert per la Marató, a càrrec de diversos grups de combos de l’Escola Municipal de Música de Manlleu.

El diumenge dia 14 de desembre a partir de les 10 del matí es celebrarà a la plaça Fra Bernadí la Gran Festa de les AMPA amb la Marató. Tómbola, inflables, jocs, tallers, spinning i actuacions diverses acompanyades de xocolata calenta i visites a cotxes de bombers, mossos i ambulàncies. També a les 10 del matí, al costat del Pavelló municipal hi haurà una cursa d’automodelisme.

Les activitats de Manlleu Solidari amb la Marató les organitzen les AMPA amb la col·laboració de l’Ajuntament de Manlleu i amb el suport de particulars, comerços, empreses, entitats, associacions i d’altres serveis públics. Tota aquesta suma de voluntats i esforços fan possible la Gran Festa de La Marató de TV3 a Manlleu.