Despedim el Gener!

I per dir adéu a aquest mes de Gener un cap de setmana ben divers a les diferents unitats: de sortida a RiNG,  un cau amb pastissos a LLiD i descans a les unitats més grans que estudien molt; comencem la setmana amb energia!!! Un molt bon cap de setmana gràcies a tots i totes!! Properament penjarem totes les fotos! De moment però aqui teniu una petita mostra del que va ser el cap de setmana!!!

Els LliD amb el seu deliciós pastís. Quina bona pinta oi??Nens i nenes quan en fareu un de ben gran perquè el poguem tastar tots!!! :P

I la sortida dels RiNG!Caminant i caminant. Aquests RiNG estan més en forma que els caps!!!

Fins dissabte!!!!! Caps i quel·les :)

HORA DEL CONTE: EL PAÍS DE LES PUCES

Aquest dissabte 7 de febrer a les 12 del migdia no us perdeu «EL PAÍS DE LES PUCES» a càrrec de Lídia Clua
La puça blanca s’ha traslladat a la seva casa nova i allà descobrirà un munt d’amigues noves que no són com ella! Com pot ser això? De fet, no deu ser tant dolent això que tots siguem diferents, no?
Lloc: Biblioteca Municipal de Manlleu. Espai Bisbe Morgades. C. Baixa Cortada, 1 1r
Hora: 12 h Organitza: Biblioteca Municipal de Manlleu

Assemblea general socis i sòcies del Casal Popular Boira Baixa

El diumenge 8 de febrer a 2/4 de 12 del migdia tindrà lloc la 2a Assemblea General de socis i sòcies del Casal Popular Boira Baixa de Manlleu, al mateix Casal (C/ Rossell, 16).

L’assemblea general és un espai més de trobada entre la gent del Casal. Aquest espai permet explicar les activitats portades a terme durant l’últim any, i fer una previsió dels objectius de cara aquest 2015.

Acabarem l’assemblea amb un petit piscolabis per tots els assistents.

T’hi esperem!

La xerrada “dret a l’educació i escolarització equilibrada en moments de crisi»

Organitza l’Ajuntament de Manlleu i la Plataforma en defensa del model Manlleu el proper dimarts 3 de febrer a les 7 de la tarda a la sala de plens de l’Ajuntament.

La xerrada “dret a l’educació i escolarització equilibrada en moments de crisi. quin són els reptes que tenim avui a Manlleu” a càrrec del sociòleg Xavier Bonal pot ser un bon espai de reflexió sobre l’anomenat “Model Manlleu” i la seva continuïtat.

Justificació a la Diputació de Barcelona de les subvencions de l’any 2014

Les entitats de cultura popular i tradicional que l’any passat van sol·licitar la subvenció i els hi van resoldre favorablement, la poden justificar fins a finals de febrer. La data màxima per presentar les justificacions és  el 28 de febrer de 2015.

Informació: http://www.diba.cat/es/web/cultura/subvencions

En aquest enllaç hi ha el model que s’ha de presentar. És el Model de justificació 05843/14

Si necessiteu ajut per tramitar la justificació, us podeu dirigir al servei de cultura de l’Ajuntament de Manlleu

Conferència a OLOT.

“EDUCACIÓ EMOCIONAL. LA POR.

COM VIURE-LA, QUÈ REPRESENTA, COM TRANSFORMAR-LA.

Conferència La Por

Vull comprendre més la por dels nens?

Vull apropar-me més als seus processos interns que genera la inseguretat i la vulnerabilitat?

Vull plantejar-me com es reforcen des de la por o des de la confiança, els vincles i els aprenentatges?

“NO S’HA DE TENIR POR A RES A LA VIDA. NOMÉS S’HA DE COMPRENDRE.” Marie Curie

“GUANYES FORÇA, VALOR I CONFIANÇA AMB CADA EXPERIÈNCIA, EN LA QUAL ET PARES I MIRES LA POR A LA CARA. DESPRÉS D’AIXÒ, ETS CAPAÇ DE DIR-TE A TU MATEIX: “HE SUPERAT AQUESTA POR. ARA PUC AFRONTAR LO PRÒXIM QUE M’ARRIBI” Eleonor Roosevelt

A punt pel carnaval!!

El passat dissabte es va dur a terme el taller de màscares de carnaval, a l’aula de música de l’escola.

Els nens i nenes s’ho van passar d’allò més bé creant la seva pròpia màscara.  En vam fer de feltre i també de paper.

Mireu que maques ens van quedar!!
 Us avancem que en el taller del mes de febrer treballarem amb xocolata.  Us mantindrem informats