Torna el 8 de març i amb ell el color lila i la reivindicació, un premi a les dones, a la lluita, un reconeixement al motoret que portem totes dins. Un plaer ser dona !
Els “olis”, protagonistes aquest dissabte a Manlleu
Dissabte 28 de febrer l’associació de veïns del barri de l’Erm inaugura al Mercat Municipal de Manlleu l’exposició “El món de l’oli”, coincidint amb 2 tastos guiats del mateix producte, l’oli.
De les 10 h del matí a la 1h del migdia a la plaça del Mercat Municipal hi haurà el “Tast d’olis de la Mediterrània”, amb olis d’Andalusia, Catalunya i País Valencià, i també olis de Grècia, Itàlia i Marroc. Aquest tast d’olis de la Mediterrània s’emmarca en la celebració del Dia d’Andalusia a Manlleu.
Paral·lelament a aquest tast que es farà al llarg del matí a la plaça del Mercat Municipal, l’aula del gust del mercat oferirà també de 10 h a 12 h un tast d’olis conduït pel Panell de Tast Oficial d’Olis d’Oliva Verges. Per aquest tast cal inscripció prèvia a activitats@mercatmanlleu.cat o bé per telèfon al 938515022.
A partir del mateix dissabte, i fins el 18 d’abril, es podrà veure al Mercat Municipal l’exposició “El Món de l’Oli”.
Umm….!!! Xocolata!!
Després vam enfonsar les mans en cacau per fer una mà de xocolata.
I per acabar vam fer unes trufes fent boles amb la massa de xocolata que ens va preparar en David i cobrint-les amb fideus de xocolata.
Els nens i nenes van marxar molt contents amb les seves creacions de xocolata!
Estem treballant en el proper taller familiar. Us mantindrem informats!!
Concert inaugural Escolania de Montserrat. Febrer 2015.
Teixint Manlleu – Agrupació Sardanista de Manlleu
Àudio de l’entrevista a l’Agrupació Sardanista de Manlleu dins de l’espai de Ràdio Manlleu Teixint Manlleu.
HORA DEL CONTE: EL NUEVO TRAJE DEL EMPERADOR
Dàlia Adillón conduirà un taller d’il·lustració infantil el proper dissabte dia 28 de febrer, d’11 a 13h, la Biblioteca Municipal de Manlleu presentant el seu conte “El nuevo traje del emperador”
La presentació que la mateixa il·lustradora farà del seu conte “El nuevo traje del emperador”(Premi Apila Primera Impresión 2014) serà el motiu per al taller.
Mitjançant diferents tècniques de manualitats, els participants podran dissenyar un vestit a mida per a l’emperador presumit protagonista del conte.
El taller d’il·lustració és una activitat familiar, gratuïta i que es dirigeix, preferentment, a nens i nenes de 6 a 9 anys, i no cal portar material.
Les places són limitades i cap inscriure’s a l’Espai Bisbe Morgades (tel. 938511486) fins al 25 de febrer.
2015 Novetats fiscals, comptables i laborals per a les entitats i associacions
En motiu de les noves exigències fiscals, comptables i laborals, dirigides a les entitats i associacions, us informem d’aquells aspectes més importants: El punt més urgent és l’exigència fiscal, que obliga a presentar el model 347 a aquelles entitats que:
- Tinguin compres realitzades en un mateix proveïdor, durant l’exercici de l’any 2014, i que hagin superat l’import de 3.005,06 € (iva inclòs).
- Una altra operació que s’ha d’incloure a la declaració són les subvencionso convenis rebuts, que superin aquest llindar (3.005,06 €)
Tingueu en compte que cal desglossar els imports per trimestres. És obligatori presentar-ho per internet, per tant, no es pot complimentar utilitzant un model pre-imprès. Us adjuntem una Guia pràctica on s’explica pas a pas com omplir aquest document i com processar-lo. El termini de presentació acaba el proper 2 de març. Aquelles entitats que hagin de presentar la declaració i no disposin de signatura electrònica, hauran de dirigir-se a un gestor que pugui fer tràmits amb Hisenda per encàrrecs d’altres. A partir d’ara, a través d’aquest Portal d’entitats us anirem informant sobre aquelles xerrades informatives que es facin a la nostra comarca, per tractar aquest tema fiscal, comptable i laboral de les entitats i associacions. Per altra banda ja us avencem que el dia 16 de març a les 19.30 h hi haurà la xerrada “Novetats fiscals, laborals i comptables per a les entitats sense finalitats de lucre” a la sala de sessions de l’Ajuntament de Manlleu. També estem preparant, dins del pla de formació 2015, unes accions formatives per treballar d’una manera molt més concreta i detallada aquells punts que us afectin plenament a cada una de les entitats.
Xerrada Diputació 19 de febrer de 2015
222 paraules
Avui és un gran dia!
Els pares i les mares de l’AMPA hem matinat per acompanyar i animar els alumnes de 3r i 4t d’ESO que per primera vegada es presentaven a la FIRST Lego League.
Avui és un gran dia!
Els hem vist passar nervis i al mateix temps defensar el projecte amb energia i convicció.
Avui és un gran dia!
Hem presenciat com els nostres fills i filles han sigut capaços de treballar en equip i defensar el projecte de manera magistral.
Avui és un gran dia!
Ens sentim orgullosos dels nostres fills i filles i de la feina ben feta.
Avui és un gran dia!
El millor de tot és que han estat capaços d’emocionar-nos!
Avui és un gran dia!
Tot el professorat i la direcció del centre presents per una mateixa causa: fer costat als alumnes i donar-los coratge.
Avui és un gran dia!
Felicitem al professorat que s’ha implicat en cos i ànima en aquest projecte.
Avui és un gran dia!
Hem pogut apreciar el gran potencial humà i professional que acompanya el creixement i la formació dels nostres fills i filles.
Avui ha estat un gran dia!
Els alumnes de 3r i 4t d’ESO han quedat classificats en 2n lloc a la FIRST Lego League.
Avui és un gran dia!
Marxem cap a Tenerife!!!!!
Xerrada: Què és el 3+2? i VAGA d’estudiants
El 26F fem VAGA D’ESTUDIANTS per defensar la universitat pública al servei del poble i no dels interessos de les empreses privades!!!
A Osona, xerrada sobre el 3+2 dimecres 25 a les 19h al Casal Popular Boira Baixa de Manlleu i MANIFESTACIÓ a la pl. de l’Estudiant de Vic el dia 26 a les 10h del matí!!!
CarnEscoltes!!!
Bones families!!
Aquest dissabte 21 després d’un cap de setmana de descans vam tornar amb energia renovada! Hem fet Carnestoltes al cau, el carnESCOLTES!
Poquets però ben avinguts vam gaudir molt de la tarda! De tigres, conills, gatets o pingüins, vam jugar tots junts i hem gaudit de la tarda i la companyia! I per completar-ho un bon berenar per llepar-nos els dits!!
Aqui un tastet de les disfresses perquè ho veigueu!! Però a l’ àlbum carnescoltes trobareu totes les imatges de la jornada!!!!!
2015 Sessió informativa sobre les novetats fiscals, comptables i laborals per a clubs esportius (i entitats sense ànims de lucre)
La Fundació Mil·lenari té programada una jornada gratuïta el pròxim dia 26 de febrer a les 19.30 h.
Els principals temes que es tractaran són:
NOVETATS FISCALS: Declaració d’operacions amb tercers (M.347 – febrer 2015) / Impost de societats / Canvis en IRPF i IVA / Obligacions de publicitat activa d’ajuts i subvencions / Deduccions per donacions / Mesures entorn la prevenció de blanqueig de capitals
NOVETATS COMPTABLES: Obligacions i estructura de la comptabilitat per adaptació a canvis fiscals
NOVETATS LABORALS: -Resolució de l’estat referida als treballadors de clubs esportius / Síntesi de possibilitats contractuals / El voluntariat
Torn de preguntes
Cal confirmar assistència via mail a: formació@fundaciomilenari.cat



























